spaces live alanınıza slide resim ekleyin

http://flash.picturetrail.com/pflicks/2/photo_shoot.swf

http://flash.picturetrail.com/pflicks/2/acrobat_cube.swf

  • yukardaki gibi slide resim efectleri yapmak için burayı tıklayın
  • free sıngup baglantısına tıklayın ve üyelik formunu doldurun
  • daha sonra belirlediginiz giriş isimi ve şifresiyle login giriş yapın
  • slideshow baglantısını tıklayın ve begendiginiz slideshow efect in üzerine tıklayın
  • add photos seçenegini tıklayarak resimlerinizi upload edin (yükleyin) soldaki my computer baglantısını tıklayarak pc nizdeki resimleri siteye yükleye bilirsiniz
  • slide oluşturduktan sonra save butonunu tıklayın ve slide’inize bir isism belirleyerek get code butonunu tıklayın
  • son olarak verilen kodları spaces live alanınıza giriş yapın yeni bir blog açın html baglantısını tıklayıp aldıgınız kodları blog içerisine yapıştırın ve girdiyi yayımlayın

    1. Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

      spaces live alanınıza slide resim ekleyin için 7 cevap

      1. [-özηυя-] dedi ki:

        ya bişey dıcem bu resımdekılerın kım oldugunu ögrenebılırmıyım….

      2. ßurcu dedi ki:

        ya çok saol çok işime yaradı

      3. yasmın dedi ki:

        ya hersey tmm kodları verdı ama blog actım kaydettım ama sadece kodlar gosukuo yapamadım galıba bana yardımcı olurmusunuz ben bole olmasını ıstıodum hep aradım buldum yapamadım durumum kotu :d
        yardım edersen sevınırım

      4. melike dedi ki:

        ya çok thanks çok işime yaradı 

      5. gerilla dedi ki:

        harika

      6. sami dedi ki:

        çok şahane olmuş be ya
         

      7. Melyat dedi ki:

        kafayi yedim.
        hersey tmm ama slide yok…eger birinin biraz bos zamani varsa ilgelenirse sevinirim.

      Bir Cevap Yazın

