msn ve spaces

 SPACES LİVE İLE KENDİNİZE ÖZEL BİR SİTE YAPIN
spaces live alanı açmak kendi sitenizi yapın

 

 
 SPACES LİVE GELİŞTİRME

 

 
 

MSNEXTRA MSN NİN GİZLİ TÜM ÖZELLİKLERİ 

Bu yazı msn vespaces hakkında herşey içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

msn ve spaces için 3 cevap

  1. cemal cem dedi ki:

    cok güzel kayan resimleri felan cok sevdim spaces adresime bekliyorum  http://indircem.spaces.live.com/ :D 

  2. filiz dedi ki:

    ben size yorum yapmıycam eğer mümkünse yardım rica edicem.sanırım spacemde bir kısıtlama yaptım alanıma bende giremiyorum.alanım elzem1985 yardımcı olabilir misiniz? 

  3. ILGIN dedi ki:

    BİR KAÇ GÜNDÜR MSNDE ONLİNE OLDUĞUM HALDE LİSTEMDEKİLERDE OFFLİNE GÖZÜKÜYORUM. SORUN NE BAĞLANTIDAN NE DE BİLGİSAYARDAN KAYNAKLANIYOR. FARKLI FARKLI BİLGİSAYARLARDA DA DENEDİM. MESSENGERİN SON SÜRÜMÜNÜ KULLANIYORUM VE HER HANGİ BİR EKLENTİSİNİ KULLANMIYORUM. BU SORUNU NASIL GİDEREBİLİRİM?

Bir Cevap Yazın

