msn spaces live alanınıza chat sohbet ortamı eklemek

chat kodları:

<embed bgcolor="#000000" src=http://www.xatech.com/web_gear/chat/chat.swf quality=high width=540 height=405 name=chat FlashVars="id=10442605" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.xat.com/update_flash.shtml&quot; /><br><small><a target="_BLANK" href="http://www.xat.com/web_gear/?cb">Get your own Chat Box!</a> <a target="_BLANK" href="http://www.xat.com/web_gear/chat/go_large.php?id=10442605">Go Large!</a></small><br>

kullanışlı ve görünümü msn sohbet pencerelerine benzeyen bir sohet platformu eklemek isterseniz bu chat platformunun en kullanışlı yanı spaces blog’ların’dada kullana bilmemiz o yüzden tercih edilebilir  spaces ana sayfanıza gidin blog ekle sekmesini tıklayın ve html butonunu tıkladıktan sonra yukardaki kodları blog unuza ekleyin ve girdiyi yayımlayın

 bu sohbet odası ortak bir sohbet odasıdır spaces site sahiplerini buluşturun  kendi spacelerinden birbirleriyle yardımlaşmak muhabbet etmek paylaşmak amacıya kullanılmaktadır sohbet kanalında seviye kurallarına uymanız gerekmektedir Kullanıcının, Kanuna, ahlaka ve kamu düzenine aykırı mesaj içeriği gönderdiği, uygunsuz, yalan din,dil,ırk ayrımı yapmak  ve/veya iftira içeren mesaj ve bilgileri gönderdiği, tehdit etmek, sövme vb. fiilleri işlemek, kişi ve/veya kuruluşların gizli bilgilerini yayınlamak, reklam ve Website (WWW-adresleri/URL) tanıtımını yapması yasaktır.

lütfen kaynak göstererek alıntı yapınız(kaptan) 

 

 bu sitenin verdigi kodlar bloglarınızda kullanılamadıgı için spacenize windovs live gallery ‘ den html sandbox modulünü eklemeniz gerekir
 
 
1-ad to your space ‘ seçenegini seçin spacenizin giriş sayfası açılacaktır açılmadıysa spacenizin şifre girisi girdiginz bölüm açlacaktır şifrenizi girin ve oturumunuz açın
 
2-html sanbox modulunun yükleme butonunu tıklayın ve html sandbox u space’nize  ekleyin
 
3-bisonraki adımda  http://gabbly.com/  adresini tıklayın ve (Web  Getting Started  Embed  Private  Login  Chat Topics    Tools  Dev )
seçeneklerinde (embed) baglantısını tıklayın aşşagıdaki gibi bir pencere açılcakatır
 
 

 

yukardaki resimdede görünen işlemleride yaptıktan sonra sitenin size verdigi kodu alın ve spacenize baştada anlattıgım html sandbox modulüne içine ekleyin ve kaydet i tıklayın yapacaklarınız bu kadar kolay gelsin bilgi paylaştıkça artar (Kaptan)


daha degişik bir chat oratamı eklemek isterseniz eger cbox

1-http://www.cbox.ws/getone.php bu sitedeki üyelik formunu doldurun ve sonra  üyelik formunun hemen altında bulunan cereate my cbox baglantısını tıklayın

2-açılan sayfada continue baglantısını tıklayın ve sitenin size verdigi kodları space’mizdeki yukardada space’ye nasıl eklenecegini anlattıgım  html sandbox modul’ünün içine ekleyin ve kaydet i tıklayın

 

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

msn spaces live alanınıza chat sohbet ortamı eklemek için 45 cevap

  1. DüŞLeR dedi ki:

    yaw arkadaşlar benim olmasını istiyorum ama tanımadığım tanıdığım herkes giriyor ben benim istediğim kişilerin girmesini istiyorum yani yönetmek istiyorum bunun için ne yapmalıyım….Tşk

  2. selcuk dedi ki:

    cok süper birsey tsk ederim
     

  3. pharisssss dedi ki:

    kaptan eline sağlık…….

  4. Sinan dedi ki:

    güzelll

  5. burcu dedi ki:

    chat ekledik ama kaydedemiyoruz nasıl olacak

  6. a dedi ki:

    kaydedilmio ki yinede tşkkürler

  7. efe dedi ki:

    harıka

  8. koray dedi ki:

    İNSAN HEDEFİNİ BİLMELİ BİLMEDEN HEDFE İLERLEMEK ÇILGINLIK OLSA GEREK🙂 oSCar_1036

  9. Melek dedi ki:

    tşkler ;)harikasın …

  10. Papatya dedi ki:

    olmuyorya normal yazı gibi çıkıyor bloğuma eklemiştim ama space ma eklenmiyor güvenlik egel oluyormuş hem herkez görmesin istiyorum nasıl olacak

  11. oSCar_JİN dedi ki:

    new oSCar

  12. Murat dedi ki:

    Güselsin Kanka:P
     

  13. oSCar_JİN dedi ki:

    HARİKA

  14. ı dedi ki:

    ya buraya herkes giriyo… bizim kendimize ait nasıl yapabiliriz bi yardımcı olun o konuda

  15. ı dedi ki:

    ya buraya herkes giriyo… bizim kendimize ait nasıl yapabiliriz bi yardımcı olun o konuda

  16. safak dedi ki:

    ellerıne sağlık kardesım guzel calısma

  17. safak dedi ki:

    sen kısısel ayarlardan ayarlıcaksın kardesım onu ok ınsalah yardsımcı ola bılmısımdır

  18. turgay dedi ki:

    eline sağlık dostum yaptım süper oldu :)) 

  19. sinan can dedi ki:

    iyi hoş 

  20. BEKİR dedi ki:

    aynen on numara olmuş
    eline sağlık
     

  21. KEREM dedi ki:

    ben berke yanlızım ev arakadas arıyorum kendıme gore
     

  22. yorgun dedi ki:

    gercekten cok güzel oldu bunu gercekleştiren arkadaşıma tşk ediyorum 

  23. son_uyku dedi ki:

    harikasın adamım… 

  24. Mehmet dedi ki:

    güzel adamım eline sağlık 

  25. $öLeN dedi ki:

    wooooww…=} süpermiş yaaahh…tebrikler:)

  26. uğur dedi ki:

    eyvallah 

  27. - Dünyamsın dedi ki:

    Bu akşam ölürüm beni kimse tutamazSen bile tutamazsın yıldızlar tutamazBir uçurum gibi düşerim gözlerindenGözlerin beni tutamazDüşlerinde büyürüm kabusun olur ölürümBir şiir yazarım bir türkü söylerimBir sen olurum bir ben ölürümBu akşam ölürüm sırf senin içinBeni ölüm bile anlamaz 
     
    herkes aynı şeyi yapıyor tşkrler iyi süper bencede güzel ve farklı olmak lazım…
    ben bu parçayı cok seviyom bea😉
    yayında ve yapımda emeği gecen bütün arkadaşlara teşekkür edrm. iyi birşey yapmışsınız…

  28. shine dedi ki:

    chat sayfası hakkında en kapsamlı bilgi seninki çok teşekürler yardımın için 

  29. İpek dedi ki:

    ya ben bu kodu spaceme kopyaladım olmuyoo 

  30. mustafa dedi ki:

    tşkler sandbox için bu kadar iiyi anlatılır 

  31. סянสήّ dedi ki:

    herkezi sayfama beklerim kısa adres http://www.clubber.mx.tc

  32. aziz dedi ki:

    SELAM GÜSEL YARARLI BİLGİLERİN İÇİN TESEKKÜRLER AMA YALNIZ Bİ SORUN WARR BU KANALDA BENDEN BASAK KİMSE YOK😀
    nese arkadaslar benn seviyelii bi sohbet kanlaı buldum kodlarını buraya yazam isteyen ekelsin bua rada spacesime beklerim
     
    <embed src=http://www.xatech.com/web_gear/chat/chat.swf quality=high bgcolor=#ffffff width="400" height="300" name=chat FlashVars="id=12824239&gn=gevezecafe" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.xat.com/update_flash.shtml&quot; /><br><small><a target="_BLANK" href="http://www.xat.com/gevezecafe"&gt; Goto gevezecafe chat group</a> <a target="_BLANK" href="Get">http://www.xat.com/web_gear/chat.php">Get a Chat Box</a></small><br>

  33. M_a_S_h_A_d_O_w dedi ki:

    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim

  34. Orhan dedi ki:

    DENEDİM OLDU WALL😀

  35. Orhan dedi ki:

    A             =)

  36. anil dedi ki:

    çok teşekkkkkkkkkkkürrrrr

  37. ERSİN dedi ki:

    saolasın kardeş ellerine sağlık🙂

  38. £LİF dedi ki:

    iyi güzelde ben ekledim spacesime bunun türkçesi yokmu ben arka planı nasıl değiştireceğim

  39. qamSee dedi ki:

    süpersin saolll

  40. volkan dedi ki:

    Yha bana lütfen ama lütfen yardım edebilirmisiniz BEn kodları bolq ekleye yapıştırıyorum sonrada girdiyi kaydet diorum ama chat penceresi gelmior sadece verdiğiniz kodlar çıkıor bana lütfen yardımcı olun nolursunz!!!

  41. ERSİN dedi ki:

    ya arkadaşım bu sand boxlara ne oldu çalışmıyo artık bi bilgin varmı söylersen  sevinirim.Acil cevap şimdiden teşekkürler.

  42. mahmut dedi ki:

    Preview:

  43. Mert dedi ki:

    heyyyy neden yokk burda kımseee alooooo ;))))

Bir Cevap Yazın

