msn hayalet kimse sizin kim oldugunuzu göremez

MSN Messenger’ı çalıştırın.
– Tools /Options menüsüne gelin.
– Açılan penceredeki My Display Name satırına gelip adınızı silin.
– Boş kalan yere tıkladıktan sonra klavyedeki [Alt] tuşuna basılı  tutarak 255 yazıp [Alt] tuşunu bırakın.
– "OK"butonu ile bunları kayıt altına alın.
– Geçmiş olsun, artık hayaletsiniz
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

msn hayalet kimse sizin kim oldugunuzu göremez için 25 cevap

  1. arda dedi ki:

    superrrrrrrrrrrrrr

  2. DüŞLeR dedi ki:

    ya kardes ben basıyom basıyom hiç bir şey olmuyor

  3. TAKSİCİ dedi ki:

    AAAA

  4. Musti dedi ki:

    heç bişi olmayı kardeş

  5. onur dedi ki:

    YA GARDEŞ BEN YAPAMADIM BUNU

  6. oya dedi ki:

    iyi ğüzelde ben yapamadım benim yerimw siz yapabilirmisiniz

  7. üçler dedi ki:

    şiiit arkadaşlar nabr

  8. üçler dedi ki:

    şiit arkadaşlar nabe
    r

  9. Ebubekir dedi ki:

    teşekkürler.

  10. -:(-KILIC-):- dedi ki:

    süper kardeş
    ama ardeş alt tuşu işe yaramıyor alt gr tuşunu kullnarak yapılıyor

  11. Nesl! dedi ki:

    walla bende yapamadım :S

  12. nuran dedi ki:

    OPTİONS DİYE BİŞİ YOK Kİ 

  13. є м я є dedi ki:

    vayy bee teknolojı ılerlemıs yaw saol kardes paylasım ıcım beys…. 

  14. cenk dedi ki:

               255
     
     
     
     
     
     
     
     
     

  15. NADİ dedi ki:

    ne hayaleti anlamadım ama denedim denedim bişey olmadı bu işi çevrim dışı gösterip olamıyozmu zuhah  

  16. selcuk dedi ki:

    selam   b en

  17. Ercan dedi ki:

    Ne gerek var hayalet ….Görsün işte herkesne güzel.

  18. YUNUS dedi ki:

    iyi güzelmiş

  19. NurcaN dedi ki:

    options yok diyen arkadaş:D sende Araçlar-Seçenkeler olmasın sakın :))arkadaş inglizcesini yazmış.
    bide Atl Gr diyen arkadaş😀 ölede olmuyo sadece Alt.
    bben yaptım oldu sağol Ahmet:D:D

  20. ilknur dedi ki:

    oluyor da kardeş geri eski hale nasıl döncezzz…

  21. kaan dedi ki:

    süper saol

  22. kübra dedi ki:

    ya abı bunekı msn nızı bıle alamıom ya arkadaslar msn nızı yazın ya lutfen ama ya tacrube konusuo burda benımkı kubra-60-@hotmail.com hepıgınızı beklıom:D:D:D
     

  23. A.Rahman dedi ki:

    ya bunu düzeltmeyi bilmiorsak yapmayalım ?

  24. Unknown dedi ki:

    Hi,Do you have used LCDs, used flat screens and secondhand LCDs? Please go here:www.sstar-hk.com(Southern Stars).We are constantly buying re-usable LCD panels and working for LCD recycling.The re-usable panels go through strictly designed process of categorizing, checking, testing, repairing and refurbishing before they are re-used to make remanufactured LCD displays and TV sets.Due to our recent breakthrough in testing and repairing technology of LCD, we can improve the value for your LCD panels.
    Contact Us
    E-mail:sstar@netvigator.com
    website:www.sstar-hk.com

Bir Cevap Yazın

