msn de karşı tarafa mikrofonsuz istediginiz müzigi dinletin

ana sayfa msn ve spaces                                                                    ziyaretci defteri                                                            videoklip1


Karşı Tarafa Mikrofonsuz Müzik Dinletin
 
 
1-Ekranınızın sağ alt kösesindeki hoparlör seklini tıklayın.Sonra Seçenekler/Özellikleri tıklayın.
2-Orada iki seçenek vardır 1-çalma 2-kaydetme biz kaydetme yazan yere tıklıyoruz.
3-Orada Mono Mix ve Stereo Mix seçili haldedir.onları seçili halden kaldırıyoruz.Mikrofon yazan yeri seçili hale getiriyoruz.
4-Sonra oradan çıkıyoruz.Herhangi bir Winamp veya Media Player dan sarkı açıyoruz.
5-Msn Messenger da Araçlar/Ses ve görüntü Kurulumu yazan yere tıklıyoruz.
6-Eger mikrofonu etkinlestirmek istiyormusunuz diye bir sey sorarsa hayır diyoruz.
7-Sonra Ses yazan yere tıklıyoruz ve karsıdaki bizim sarkımızı duyuyor
 
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

msn de karşı tarafa mikrofonsuz istediginiz müzigi dinletin için 9 cevap

  1. BLUE MOON dedi ki:

    verdiğin bilgilerden çok faydalandım …teşekkürler…birde vistada bu ayarları anlatabilirsen bu sorunumuda cözmüş olursun sevgiler….

  2. seyhan dedi ki:

    snn spaces \’nden cok fazla yararlandim sana cok te;ekk]r eder\’m arkadasim

  3. eren dedi ki:

    ya ben onu yapıcaktım benden ses gitti şarkı bile açamıyom aslında açıyom ama ses gelmiyo bu konuda yardımcı olursnız çok teşekkür ederim..:S   RUMUZ: şaşkın

  4. Mehmet dedi ki:

     SÜPER BİLGİLER WERMİŞİN ÇOK FAYDALANDIM

  5. :A:H:M:E:T:_ dedi ki:

    verdiyin bilgiler çok işime yaradı çok teşekkür ederim. 

  6. gerilla dedi ki:

    vaybe
     

  7. Hüzün dedi ki:

    ya Wala cok saol  spaces inden cok yararlandım cok cok tşk henuz denemedim ama  mutlaka işe yarıyacaktır

  8. MยรтคŦค Koçєг dedi ki:

    yev spacesinden çoook yararlandım çoook tşk ederim sana valla çooook büyük sevaba giriyon bunuda bil haaaaaaaa

  9. aykut dedi ki:

    peki spacesı radyo gibikullanabılır mıyız yada radyo..kurmakişde

Bir Cevap Yazın

