sapceniz için hazır 3d hoşgeldiniz gif leri

ana sayfa msn ve spaces                                                       ziyaretci defteri                                                     videoklip1


hoşgeldiniz hazır 3D haraketli gif

    Ben bunu daha önce niye düşünmemişim. Pek çok blogcu arkadaş, blogunun başına "Welcome" yazıları koyuyorlar. Tabi bunlar yabancı sitelerden alındığı için, buralarda Türkçe "Hoşgeldiniz" bulunmuyor.  daha dogrusu ben pek karşılaşmadım bende,  Bu karşılama .gif’lerinden Türkçe olarak çok yok.  Millet Türkçe karşılasın ziyaretçilerini öle diilmi ama türküz  ben biraz ingilizce karşılıyorum ama çaktırmayın canım istisna

aşşagıdaki hosgeldiniz giflerinin spaces deki blog unuza eklemek çok basit tek yapmanız gereken maus la almak istediginz hoşgeldiniz gif in üzerine sag tıklayıp kopyala yı seçmek ve ardında spacestaki blog unuza (CTRL-V) tıklayarak yapıştırmak gif büyük lügünü oradan ayarlaya bilirsiniz

 
 
 
 
 
     
           
 
 
 
 
 
 

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

sapceniz için hazır 3d hoşgeldiniz gif leri için 25 cevap

  1. Cem dedi ki:

    cok iyi olmus

  2. s3lw! ... dedi ki:

    BNCEDE ÇOK GÜZELL OLMUŞŞ YAA:::::::::=)

  3. єитя!кα dedi ki:

    başka bulamadinizmi değişik … sade bunlar ya .. ama genede emeğe saygı ^^^

  4. ender dedi ki:

    çok iyi linkler var valla  ben beğendim;)

  5. ender dedi ki:

    çok iyi linkler var valla  ben beğendim;)

  6. EsMeR_GeNc dedi ki:

    SÜPER ABİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
     

  7. ALEV dedi ki:

    arkadaşlar aranızda15-16yaşları erkek varsa beni eklesin  lost_lowe_288@hotmail.com ayrıca süper tşk

  8. BÜŞR@PO dedi ki:

    sağol abi çok güzelll

  9. мєℓєκ вỉя уαи∂αи ѕєутαи вỉя уαи∂αи вαѕỉм ζỉи∂αи уσκℓυğυ вυ καçỉи¢ỉ ѕỉκαуєтỉм вỉℓмєм dedi ki:

    evet çok güzel ama bunu istediğimiz yere koyamıyomuyuz bende blogda kaldı da

  10. Yılmaz dedi ki:

    Güzel olmuş ama kırmızı renkli "HOŞGELDİNİ" yazısı sağ dan sola kaysa çok süper olacak

  11. DeLiDoLubirisii dedi ki:

    herkese tşk ederim çok güzel olmuş benimkindende işinizi yarayan linkler varsa alabilirsiniz arkadaşlar …😉

  12. Ŧคt๏ş dedi ki:

    teşekkürler
     

  13. DeRiN DaRbE dedi ki:

    off   yaaa ben hiç bise anlamadım yaaa sadece çet sayfasıyla   musik setini indirdim onlarlada bise yapamıom

  14. alaattın dedi ki:

    teşekkürler. 

  15. funda dedi ki:

    yaa yapamıyorum yaa off😦
     

  16. ҳ̸Ҳ̸ҳ๑ €Ñè§ ҳ̸Ҳ̸ҳ๑ dedi ki:

    valla arkadaşlar bence dediğinis  kadar güsel deil abartmayın lütfen…
    spaceme beklerim sis değerli dostları

  17. 212 dedi ki:

    ya kanka saol dosttum tşkler paylaşımın içinnn 

  18. ADN dedi ki:

    çok güzel…

  19. bunyamın dedi ki:

    ben bunu spaces e nsl eklıcem bırı bana anlatsın yav
     

  20. Enis dedi ki:

    Arkagaşım ne kadar okuduysam da şu custom html yi ekleyemedim anlayan güzelce anlatsın ne olurr
     

  21. Sinan dedi ki:

    süper yha…

  22. BARIŞ dedi ki:

    salak olanlar anlayamaz    

Bir Cevap Yazın

