MSN Spaces’ta Her Türlü HTML Kodunu Girebileceğiniz Bir Alan Yaratın

 

ana sayfa                                                                                    ziyaretcifteri                                                                    videoklip1

MSN Spaces’ta Her Türlü HTML Kodunu Girebileceğiniz Bir Alan Yaratın

  MSN Alanınıza (MSN Spaces), aşağıda sıralacağım adımları takip ederek her türlü HTML kodunu girebileceğiniz bir alan yaratabilirsiniz.
 
1) Öncelikle alanınıza girdikten sonra sayfanızı düzenleyebildiğiniz ana sayfanın adresinin (linkinin) yanına &powertoy=sandbox kodunu yazın ve ardından Enter tuşuna basın.örnek:(http://burayakendispacenizin ismini yazın.spaces.live.com/?_c11_BlogPart_blogpart=blogentry&powertoy=sandbox)
 
2) Sayfa yenilendikten sonra sayfanın sağ tarafında bulunan, önceden de aşina olduğunuz  özellikler  tuşuna tıklayın.
 
3) kutucuk açıldıktan sonra en altta ‘diğer‘ i tıklayın ve cotum html nin eklendigini göreceksiniz costum html yi tıklayın ve özelleştir kutucugunu kapatın
 
4) Bu aşamadan sonra sayfanın üsttarafında çıkan sarı yerde kaydet  butonuna tıklayın ve artık hazır:)
kolay gelsin
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

MSN Spaces’ta Her Türlü HTML Kodunu Girebileceğiniz Bir Alan Yaratın için 13 cevap

  1. resimoo1 dedi ki:

    slm   fazla konuşacak bişey yok  aslında  aklıma takılan bir soru  var onu barı sorayım….   insanlar  neden hep  yolun ortasından yürürler?  lütfen bilen  söylesin
    ………………………… msn  adresım   tutku-ask-33@hotmail.com

  2. nusret dedi ki:

    araba çarpsın diye ::::::.

  3. OmEretti dedi ki:

    İnsanLar Neden Hep yoLun ortaSında yürüLer?Çok ßasit Neden aCaBa

  4. keremino dedi ki:

    dediğiniz herşeyi yaptım ama cutom html çıkmıyor. yardımcı olabilir misiniz acaba. denizindelisii@hotmail.com

  5. gokhan dedi ki:

    GERCEKTEN İŞE YARADI COK TEŞEKKURLER

  6. oSCar_JİN dedi ki:

    :AS KİMSE FAZLA YOLUN ORTASINDA YÜRÜMÜYOR YOLUN ÜSTÜNDE YÜRÜYEN SADECE DÜŞLER SEN BENİM SPACE GEL
     

  7. ersin dedi ki:

    dostum peki birden fazla html kodu girmek için ne yapmalıyız ben nette araştırdım ama denediklerim hiçbir işe yaramadı yardımcı olabilirsen çok sevinirim…
     
    heraclia_8585@hotmail.com

  8. gokhan dedi ki:

    ama artık space live verıyo zahmetsizce  

  9. є м я є dedi ki:

    evt sen bu işi bilion yaptım işe yaradı paylasm isin saol bays…… 

  10. Özge dedi ki:

    bende yapıcam bunu bakiim nası bişey 

  11. Fati{h} Bulan dedi ki:

    tesekkurrr 

  12. ERSİN dedi ki:

    Ya arkadaşım bende yaptım olmadı.Bana yardım edebilirmisin.

  13. Ferdi dedi ki:

    yha siktirin gidin sokim sandboxsınıza slak salak şey yoq kardeşim öle bişi götünüzden element uydurmayın a.qler sisi

Bir Cevap Yazın

