MSN ALANINIZIN HERKES TARAFINDAN GÖRÜNTÜLENMESİ İSTER MİSİNİZ?

 

Standart ayarlarda oluşturduğunuz msn alanınız sadece msn listenizdeki kişiler tarafından görüntülenebilir. Alanınızın herkese açık hale gelmesini istiyorsanız aşağıda yazılı olan aşamaları uygulamanız yeterlidir 

a) Öncelikle kullanıcı adınız ve şifrenizle MSN Alanınıza giriş yaptıktan sonra "SEÇENEKLER" yazısına tıklıyorsunuz.

b) Bir sonraki aşamada karşınıza çıkan pencereden "İZİNLER" sekmesine tıklayın ve bu pencerede karşınıza çıkacak seçeneklerden "HERKES" seçeneğini seçin.

c) Son aşamada sağ altta bulunan "KAYDET" tuşuna tıklayarak yaptığınız değişiklikleri kaydedin.

Bu aşamaları başarıyla gerçekleştirdikten sonra MSN Alanınız herkes tarafından görüntülenebilecektir

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

MSN ALANINIZIN HERKES TARAFINDAN GÖRÜNTÜLENMESİ İSTER MİSİNİZ? için 6 cevap

  1. emre dedi ki:

    slm

  2. KoRkUsUz dedi ki:

     yaptım çok  teşekkürler herkesi alanıma beklerim video -oyun- resim var bence çok güzel girin ve görün

  3. yasadisi dedi ki:

    ıyıde bunu bılıyoruz 

  4. sevda dedi ki:

    ya ben alanıma giremiyorum ki izinleri değiştireyim herkes yapacağımda alanınız kullanılamıyor diyor ve ben sebebini bilmiyorum galiba kendimede kitledim kendi alanımı…
     

  5. davidas dedi ki:

    YA SÜPERSİN ARKADAŞ AŞMIŞIN SEN YOLUN AÇIK OLSUN.BU ARADA SANA BU YARDIMLARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM…

  6. M.ENES dedi ki:

    zombi senin yaptığın birşeyse arkadaşlar benim kine hayran olur.bu arada arkdaşlar bu sitenin sahibine çok teşekkür ederim.herşe

Bir Cevap Yazın

