msn de karşındakinin camını izinsiz açma

 

ana sayfa msn ve spaces                                            ziyaretci defteri                                  videoklip1

msn de karşınızdaki kızlara yada erkeklere cam aç diye yalvarmayın artık
arkadaşlar bu trojanı karşıya bir şekilde yutturmanız lazım oda sizin kabiliyetinize kalıyor .bu trojan karşıdaki kişinin 8080 nolu webcam portunu açıyor ve msn de çevirim içi oldugu sürece siz onu kamerasını çok rahatlıkla izleyebiliyorsunuz.ben denedim çalışıyor ama karşıdakinin açtıgından mutlaka emin olun sonra çalışmıyor falan demeyin bana.Karşı tarafın açtıgından emin olmak için sorun çalışıp çalışmadıgını eger size hata verdi dediyse tamamdır (hata mesajı şudur: system32dll error)Ayrıca bunda virüs var falan gibi saçmalıklarla sakın kimse bişey yazmasın çünkü bu trojan mantıgıyla çalışır zaten…çok zevkli bayılacaksınız buna
 
NOT= ALINTIDIR
ÖNEMLİ NOT: TROJAN RESİM SİMGESİ ALTINA GİZLENMİŞTİR.KARŞI TARAFA RESİM DİYE YUTTURMANIZ LAZIM.WİNRARDAN ÇIKARMADAN GÖNDERİN.ÇIKARIRSANIZ KARŞI TARAFIN ANTİVÜRÜS PROGRAMLARI YAKALAYABİLİR.
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

msn de karşındakinin camını izinsiz açma için 25 cevap

  1. SERHAT dedi ki:

    sağol kardeş eline sağlık

  2. MUrat dedi ki:

    ya kardeş bu program yok ya bulunamadı dioo…OFf…
    sen prgramı bana msn den atsan olurmu yaa…

  3. çiğdoşşşş dedi ki:

    ya ben bu kamera olayın yapamadım sanırım bi açıklayın be sevabına olmuyorrrrrr

  4. ALi dedi ki:

    YA KARDEŞ BU PROGRAM YOK İNMİYOR BULUNAMIYOR MSNDEN AT TMM death_punk_metalik_16@hotmail.com su msn yazın yada yollayın programı
     

  5. necati dedi ki:

    güzelbişeye benziyor ama bu proğram inmiyor bana msn den gönderirsen proğramı sevinirim şimdiden saol msn @hotmail.comadresim:necati.

  6. GÜL dedi ki:

    bence bole bır sıstem haneye tecavuz sayılmazmı tamam zevklı ama karısmdakı ınsan afedrsın cıplaksa yada nebılem burnunu karıstırosa hahhaha, abarrtım ama bence ayıp bır sakadan ıbaret bu sıstem ,,ben indirme taraftarı değilim baktım sadece ama gerek yok herseyın ızınlısı makbul benım dunyamda ,,,yapanlarda abartmasın bence okmı,,",kendıne yapılmasını ıstemedığın bırseyıde baskasına yapma" sozunu sıze ıftıharla sunarım SAYGILARIMLA:))) BYYYYYYYS

  7. selcuk dedi ki:

    selam arkadasım.ben bu programı komu yararına bısey ıcın ıstıyorum.bılıyorum cok yanlıs bısey ama.ailevi islerde kullanacagım.iste iken evimde neler oluyo bilmem lazım.bunu ıcın bana yardımcı olursan sevınırım.link calısmıyor.programı bana gonderırsen sevınırım

  8. falco dedi ki:

    sagol kardes link ölü galiba sana zahmet olucak ama email adsime gönderirmisin????
    acilen bekliyorummmmmmm…..
    falco_38_@hotmail.com 

  9. sahra dedi ki:

    ya bu link ölü yenisini bilen varsa msn adresime atsın lüfteeen sahra_nuray@hotmail.com adres acil bekliyorum:( 

  10. B@HTİY@r dedi ki:

    Kardeş güzel bi program fakat ben bir türlü anlamadım…
    Sen bana anlatımını yaparmısın…
     

  11. romeo dedi ki:

    yok arkadaşım öle bişi yaaa
     
    izinsiz açma falan 

  12. DeRiN DaRbE dedi ki:

    benbce super bi program defam millet keyfibnise bakıınnn   :) http://theworldatdevils1990.spaces.live.com/

  13. yavuz dedi ki:

    kardeş proğramı bende çalıştıramadım resim gitti ama ne görüntü var nede bişey msn den filan atarmısın bana şimdiden sağol 

  14. Rap MeKaNI dedi ki:

    bunu biliodum denemiştim oluo

  15. serdar dedi ki:

    arkadaşlar bana da yollarmısınız lınk kırılmıs serdarkul_06@hotmail.com    herşey için şimdiden teşekkürler….
     

  16. murat dedi ki:

    SELAMKARDESIM BIR PROGRAM ATMISSIN AMA INMIYO YANI LINK KIRIK
    ATIYOSAN BOLEBI PROGRAM VARSA BANA YARDIMCI OLURMUSUN BEN BAYA ZAMANDIR ARIYOM BU PROGRAMI
    YAQRDIMCI OLURSAN SEVINIRIM İZMİRLİ BEYAZ DJ 

  17. yasemin dedi ki:

    yaaa hic bi ise yaramıo bu erhan :))) 

  18. mehmet dedi ki:

    slm.bu program gercekten var ise banada göndrebilirmisiniz.onlan arkadaşlardan rica etsem.teşekürler. muuzipp@hotmail.com

  19. irem dedi ki:

    ya cok güzel bişiye benziyo neden olmasın süper..
     

  20. MURAT dedi ki:

    ARKADAŞLAR BÖYLE BİŞEYE NE GEREK VARKİ HİÇ Bİ İNSAN KENDİSİNE BÖYLE BİŞEY YAPILMASINDAN HOŞLANMAZ. Bİ ARKADAŞIM BANA YAPTI HİÇ HOŞ DEĞİL. HELE HELE HİÇ TANIMADIĞINIZ Bİ İNSANA YAPILIRMI?.. SAYGI DUYMANIZ GEREKİYOR… BEN HOŞLANMADIM…

  21. METEHAN dedi ki:

    ya bu banada cok lazım atarmısınız msnden
     

  22. qwer dedi ki:

    arkadaslar rica etsem banada gndrrmsn:)

  23. co.admin dedi ki:

    acıklamasız alıntı bunlar arkadaşlar bukadar kolay deyil kanmayın bunun porosunu vs acıklamsını bulabliesinz netten daha detaylı bir konu bu evt oliyo ama ip port vs filan  öle tamm karşıyaatım  sayfayla olmaz bu iş

  24. hakan dedi ki:

    ya bu iş bence çok sıkıcı çünkü zordaha kolay bir yöntem yokmu 2.cisi o sayfa hata verdi bilmiorum belkide ben bir yelerde ynalış yaptım neyse program yokmu trojensiz

Bir Cevap Yazın

